6 Τρόποι που ένα Σύγχρονο CRM Ενισχύει το Μάρκετινγκ σας

Όταν οι περισσότεροι σκέφτονται το CRM, σκέφτονται τις πωλήσεις. Αλλά ενώ οι πωλήσεις είναι η κύρια χρησιμότητα που ωθεί τα CRM, το μάρκετινγκ δεν μπορεί να παραβληθεί.

Εφαρμοσμένο σωστά, το CRM έχει τη δυνατότητα να προσφέρει βελτιωμένη διαχείρηση, αυξημένη παραγωγικότητα, ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες, καλύτερη επικοινωνία, χαμηλότερο κόστος και αυξημένη ικανοποίηση του πελάτη. Εδώ είναι γιατί οι έμποροι πρέπει να εξασφαλίσουν ότι είναι ένα βασικό μέρος της συνομιλίας εφαρμογής CRM.

1. Ενισχύει την σχέση με τους πωλητές σας.

Οι πωλητές αποκτούν εμπιστοσύνη στα leads που λαμβάνουν απ΄το marketing και τα κυνηγάνε πιο άμεσα - μέσα στην μέρα, ιδανικά. Σύμφωνα με την Forrester Research, αυτό συμβαίνει σε μόλις 10% των οργανισμών που δεν έχουν ώριμες διαδικασίες διαχείρισης των lead σε σύγκριση με 25% όπου υπάρχει μια ώριμη διαδικασία διαχείρισης lead.

Έτσι, απλά διαχειρίζομενοί τα leads και διανέμοντας τα απ΄το marketing στο sales πιο αποτελεσματικά εγγύατε πώς οι πωλητές θα τα κυνηγήσουν συντομότερα, και θα έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Επιτρέπει στους πωλητές και στους manager να βλέπουν εύκολα το pipeline πωλήσεων, να κατανέμουν καθήκοντα μεταξύ των τμημάτων και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις εκστρατείες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Το CRM μπορεί να στηρίξει την ευθυγράμμιση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ.

2. Σας επιτρέπει να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας με βάση την αξία.

Το επιτυχημένο marketing εξαρτάται από την κατανόηση των πελατών. Το CRM σάς δίνει τη δυνατότητα να βγάλετε νόημα από τη βάση δεδομένων σας και να εφαρμόσετε το μάρκετινγκ με διορατικότητα. Σαφείς πληροφορίες πελατών που σας βοηθούν να συνδέσετε τις κουκκίδες του μάρκετινγκ με σκοπό και αποτέλεσμα.

Δεν πρόκειται για απλή παραδοσιακή κατάτμηση που προσδιορίζει ομάδες πελατών με βάση δημογραφικά στοιχεία και χαρακτηριστικά όπως η συμπεριφορά και τα ψυχολογικά προφίλ. Το CRM σας επιτρέπει να το κάνετε αυτό, αλλά και περισσότερα. Σας επιτρέπει να κάνετε κατηγοριοποιήση με βάση την αξία, εξετάζοντας ομάδες πελατών όσον αφορά τα έσοδα που παράγουν και το κόστος δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων με αυτούς.

3. Ενσωματώνεται και ενισχύει το email marketing σας

Σύμφωνα με την Jupiter Research, τα email που είναι σχετικά με τα ενδιαφέροντα των παραληπτών οδηγούν σε 18 φορές περισσότερα έσοδα από τα μαζικά, απρόσωπα και μη κατηγοριοποιημένα μηνύματα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το CRM για email marketing είναι ένα τόσο δημοφιλές εργαλείο μεταξύ των marketeers, με το 89% να λέει ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ήταν το κύριο κανάλι τους για την παραγωγή Leads.

Το CRM σάς επιτρέπει να παρέχετε το σωστό μήνυμα στο σωστό άτομο την κατάλληλη στιγμή - και αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη απόδοση της επένδυσης.

4. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε μέρος του μάρκετινγκ σας

Η αυτοματοποίηση μέσω CRM καθιστά το μάρκετινγκ πολύ πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, η αυτόματη δημιουργία κωδικών, η οποία συλλαμβάνει τα δεδομένα online, τα εισάγει αυτόματα στο CRM και κατανέμει τους πελάτες σύμφωνα με τους κανόνες ροής εργασίας, μειώνει το περιθώριο για σφάλματα και βελτιστοποιεί τους πόρους μάρκετινγκ και πωλήσεων για βέλτιστα αποτελέσματα.

5. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση των πωλητών σας

Παρακολουθεί αυτόματα τις μετρήσεις της καμπάνιας όπως οι νέοι πελάτες που αποκτήθηκαν, τα ποσοστά φθοράς των πελατών, τα ποσοστά cross-sell, τα ποσοστά ανοδικών πωλήσεων και ο μέσος αριθμός συναλλαγών. Αυτό συμβαίνει σε σύντομους, αυτό - εκπαιδευόμενους κύκλους, οδηγώντας στην απόδοση επένδυσης (ROI) των καμπανιών σας.

Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να τραβήξετε αναφορές ή να δημιουργήσετε ενδιάμεσους πίνακες ελέγχου, όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο των πελατών σας στο πλαίσιο του κύκλου πωλήσεων και να δείτε πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει το Pipeline και τα έσοδα - σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σας επιτρέπει να επαναλάβετε επιτυχείς ενέργειες, να σταματήσετε να σπαταλάτε πόρους σε μη παραγωγικές πηγές προώθησης και να δημιουργήσετε έναν παραγωγικό κύκλο ανατροφοδότησης νέων πελατών.

Εκτός από τη λήψη καλύτερων αποφάσεων, αυτές οι πληροφορίες μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν κατά τη διαδικασία σχεδιασμού για την αξιολόγηση μελλοντικών δαπανών και να σας βοηθήσουν να αιτιολογήσετε ένα αίτημα ενέργειας marketing για αυξημένο προϋπολογισμό μάρκετινγκ με το διοικητικό συμβούλιο.

6. Σας επιτρέπει να διαχειριστείτε τους προμηθευτές μάρκετινγκ

Το CRM δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στον πελάτη. σας βοηθά επίσης να αναπτύξετε στενότερες, πιο διορατικές σχέσεις με τους προμηθευτές σας. Μπορείτε να διατηρήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας στην πλατφόρμα CRM. Παίρνετε πλήρη προβολή των παραγγελιών. Μπορείτε να παρακολουθείτε την τιμολόγηση του προϊόντος με την πάροδο του χρόνου και έτσι να βελτιστοποιήσετε τις ανάγκες σας.

Αυτό μειώνει το κόστος, βελτιστοποιεί τα χρονοδιαγράμματα και με την πάροδο του χρόνου οδηγεί στην ποιότητα της σχέσης σας με τους προμηθευτές σας.

Επίσης σας βοηθάει να γνωρίζεται αναλυτικά ανά κανάλι τι ξοδεύετε και τι έσοδα σας παράγει με ακρίβεια σε επίπεδο cents , λαμβάνονται υπόψιν το συνολικό κόστος των ενεργειών ,συνδυάζοντας τα στοιχεία του ERP και τα έξοδα ανά ενέργεια και πόρο που χρησιμοποιήθηκαν κατά την διαφημιστική ενέργεια (campaign).

ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Παρακαλώ Συμπληρώστε Την Φόρμα & Ένας Εκπρόσωπος Μας Θα Επικοινωνήσει Μαζί Σας το Συντομότερο Δυνατόν!

TOP