H INFOMEN ιδρύθηκε το 2011 με σκοπό να προσφέρει στις επιχειρήσεις υπηρεσίες επιχειρησιακής στρατηγικής και υψηλής τεχνολογίας!
T 281 600 6000
Email: [email protected]
INFOMEN A.E.
ΕΒΑΝΣ 70 , ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ , Τ.Κ. 71201
Διαχείριση συναλλασσομένων (πελάτες - προμηθευτές - χρεώστες - πιστωτές) και ενδιάμεσων (πωλητές - εισπράκτορες - ρόλοι καθοριζόμενοι από χρήστες). Διαχείριση λογαριασμών χρηματικών διαθεσίμων , Λογαριασμών εσόδων εξόδων. Διαχείριση αξιογράφων. Οικονομικές εγγραφές. Διαδικασίες αντιστοιχίσεων , επιστροφών εισπράξεων/πληρωμών και υπολογισμού συναλλαγματικών διαφορών. Υπολογισμός τόκων. Διαχείριση υπολογισμού και απόδοσης προμηθειών, πωλητών / εισπρακτόρων.
Διαχείριση Ειδών , Τιμοκαταλόγων αγορών και πωλήσεων. Παραστατικά Πωλήσεων/Αγορών/Ειδών. Φυσικές απογραφές. Κοστολόγηση αποθεμάτων. Αυτόματες διαδικασίες δημιουργίας προβλέψεων και κοστολόγησης εξαγωγών.
Διαχείριση λογιστικού σχεδίου (ΕΓΛΣ), λογιστικών άρθρων και πρότυπων άρθρων. Εκτυπώσεις λογιστικής θεωρημένες και μη. Παρακολούθηση 3 εναλλακτικών ισοζυγίων. Καθορισμός φύλλων επιμερισμού ανά λογαριασμό / έργο / υποκατάστημα. Σχεδιασμός φύλλων επιμερισμού με πολλαπλές μεθόδους επιμερισμού. Αυτόματη δημιουργία εγγραφών αναλυτικής.
Διαχείριση παγίων με δυνατότητα άμεσης διασύνδεσής τους με τα είδη αποθήκης. Παρακολούθηση Serial Number. Διαχείριση χώρων εγκατάστασης παγίων. Διαχείριση πολλαπλών μεθόδων αποσβέσεων. Αυτόματες διαδικασίες υπολογισμού αποσβέσεων. Δυνατότητα παγιοποίησης ή εμπορευματοποίησης παγίων.
Διαχείριση λογαριασμών εσόδων εξόδων. Ορισμός Μοναδικών Συντελεστών Καθαρού Κέρδους (ΜΣΚΚ). Δυνατότητα τήρηση πολλαπλών Βιβλίων Β' Κατηγορίας ανά εταιρείαΕιδικά χαρακτηριστικά
Διαχείριση τριών διαφορετικών χαρακτηριστικών ανά είδος. Εικόνα είδους ανά συνδυασμό χαρακτηριστικών (υπόλοιπο, καρτέλα, κινήσεις). Καθορισμός επιτρεπτών συνδυασμών χαρακτηριστικών για κάθε είδος και εταιρία. Δυνατότητα καθορισμού τιμοκαταλόγων ανά χαρακτηριστικό (μέγεθος)
Σύνθεση εκπτωτικών πολιτικών σε παραστατικά πωλήσεων. Παρακολούθηση απολογιστικών συμφωνιών εκπτώσεων με αυτόματη δημιουργία πιστωτικών έκπτωσης τζίρου. Δημιουργία παραστατικών προβλέψεων.
Σύνθεση εκπτωτικών πολιτικών αγορών και έλεγχος τήρησης συμφωνιών. Παρακολούθηση απολογιστικών συμφωνιών εκπτώσεων με αυτόματη δημιουργία πιστωτικών έκπτωσης τζίρου. Δημιουργία παραστατικών προβλέψεων.
Διαχείριση φακέλων εισαγωγής εμπορευμάτων & παγίων. Διαχείριση τμηματικών παραλαβών. Κοστολόγηση φακέλων με σύνθετους επιμερισμούς επιβαρύνσεων. Δημιουργία και αντιλογισμός προβλέψεων.
Παρακολούθηση παρτίδων στα είδη με δυνατότητα ανάλυσης τους σε χαρακτηριστικά και Serial Number. Εικόνα παρτίδων (υπόλοιπο, καρτέλα, στατιστικές εκτυπώσεις). Αυτόματες προτάσεις παρτίδων σε κινήσεις ειδών με πολλαπλούς εναλλακτικούς τρόπους
Παρακολούθηση Serial Number στα είδη με δυνατότητα σύνδεσής τους με παρτίδες ειδών και διαχείριση καταστάσεων. Καθορισμός αλληλουχίας καταστάσεων. Παρακολούθηση κατόχων Serial Number. Αυτόματες προτάσεις Serial Number σε κινήσεις ειδών με πολλαπλούς εναλλακτικούς τρόπους
Συνταγολόγια, Φασεολόγια, Συστατικά Κόστους (Κέντρα Εργασίας, Φάσεις), Εντολές Παραγωγής (Προϊόντα, Συνταγές, Στάδια), Δελτία Παραγωγής, Αναλώσεων, Χρόνων, Υπεργολάβοι (ανά φάση, Εντολές). Αυτόματες διαδικασίες δημιουργίας εντολών από παραστατικά πωλήσεων και αποθήκης. Διαγραμματικός πίνακας Gantt, Κοστολόγηση Παραγωγής, What-if κοστολογικά σενάρια
Διαχείριση έργων και υποέργων. Παρακολούθηση Διαχείριση φάσεων και εργασιών. Επιμερισμός εγγραφών σε πολλαπλές εργασίες. Απεικόνιση οικονομικών στοιχείων και στοιχείων χρόνων για κάθε εργασία.
Διαχείριση συνεργείων. Εγγυήσεις εμπορευμάτων & παγίων. Συντηρήσεις. Πόροι - προγραμματισμός. Εντολές επισκευής – Κάρτες και φύλλα εργασίας. Αυτόματη δημιουργία παραστατικών
Εργαλείο εύκολου σχεδιασμού εκτυπώσεων (Report Generator), Management Analytics και έτοιμα OLAP Views . Εικόνα επιχείρησης. Λογαριασμοί αναφοράς. Δείκτες απόδοσης για χρήση σε επιφάνεια εργασίας. Εργαλείο σχεδιασμού σύνθετων εκτυπώσεων (Visual Reporting). Δυνατότητα δημιουργίας Olap/Grid. Δημιουργία δεικτών απόδοσης για χρήση σε επιφάνεια εργασίας (KPI'S).
Εκτεταμένο σύστημα ασφαλείας για την διαχείριση των δικαιωμάτων των χρηστών μέσα στην εφαρμογή.
Δυνατότητα ορισμού σε κάθε χρήστη του βασικού του τύπου, εάν είναι απλός χρήστης ή administrator ή configurator και ορισμού των εταιριών και υποκαταστημάτων στα οποία θα του επιτρέπεται η πρόσβαση. Ο κάθε χρήστης συνδέεται με ρόλους που έχει μέσα στην επιχείρηση και για κάθε ρόλο ορίζονται τα διακαιώματα του για τις εργασίες της εφαρμογής.
Δυνατότητα ιχνηλάτισης των μεταβολών που σε επίπεδο εγγραφής είτε σε επίπεδο πεδίου εγγραφής με καταγραφή όλων των μεταβολών.
Δυνατότητα ορισμού προφίλ εργασίας των χρηστών με στόχο τον σχεδιασμό της λειτουργίας για κάθε προφίλ εργασίας πχ σχεδιασμός menu, οθονών και εκτυπωτικών ανά προφίλ. Ο κάθε χρήστης έχει δυνατότητα σύνδεσης με ένα προφιλ εργασίας.
Δυνατότητα καταγραφής των ενεργειών ανά χρήστη.
Το Enterprise Suite διαχειρίζεται πολλές εταιρίες στην ίδια βάση και δίνει τη δυνατότητα ταυτόχρονης καταχώρησης εγγραφών σε διαφορετικές εταιρίες χωρίς την ανάγκη εξόδου από την μία και εισόδου στην άλλη. Συγχρόνως όλες οι οντότητες (πελάτες, είδη, πωλητές κλπ) δημιουργούνται μία φορά στην βάση ενώ ταυτόχρονα μπορούν να κινηθούν από όλες τις εταιρίες και να δώσουν οικονομικά στοιχεία για κάθε εταιρία. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζετε ταχύτητα και οικονομία όγκων δεδομένων. Επιπλέον μπορείτε να έχετε credit control σε πελάτες-προμηθευτές- χρεώστες-πιστωτές σε επίπεδο ομίλου και εταιρίας.
Το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) είναι ενσωματωμένο στην εφαρμογή, ώστε να λειτουργούν σε ενιαίο περιβάλλον και πλατφόρμα. Έχετε ομογενοποιημένη και συνολική πληροφόρηση, πλήρες ιστορικό κάθε πώλησης και αποφεύγετε τις διπλές καταχωρήσεις. Ενδεικτικά: Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολοκληρωμένα τον κύκλο πώλησης ξεκινώντας από ένα τηλεφώνημα ή ραντεβού σε ένα δυνητικό πελάτη που εξελίσσεται σταδιακά σε ευκαιρία πώλησης, προσφορά και τελικά σε παραγγελία και παραστατικό πώλησης, μέσα από μία ενιαία ροή εργασιών. Οι υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας, από απλές ενέργειες στο σύστημα μπορούν να μετασχηματιστούν απευθείας σε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών. Επιπλέον είναι έξυπνα σχεδιασμένο ώστε να μην επιβαρύνει την εμπορική σας διαχείριση με marketing δεδομένα, που αφορούν αποκλειστικά CRΜ.
Μπορείτε να συνδέσετε κάθε είδος με μέχρι 3 group ομοειδών μονάδων μέτρησης και να ορίσετε ανά είδος ποιες από τις μονάδες μέτρησης των group θα είναι οι 3 επίσημες μονάδες μέτρησης του είδους. Έτσι σας δίνεται η δυνατότητα να καταχωρείτε κινήσεις σε οποιαδήποτε μονάδα μέτρησης από τις μονάδες των group (πχ. Κιλά, γραμμάρια, 5κιλο, 10κιλο). Το υπόλοιπο του είδους θα εμφανίζεται και στις 3 κύριες μονάδες μέτρησης.
Η εφαρμογή μπορεί να διαχειρίζεται πολλαπλούς τιμοκαταλόγους που διέπονται από οριζόμενους κανόνες καθορισμού τιμών, για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Οι τιμοκατάλογοι διασυνδέονται μεταξύ τους και οι τιμές διαμορφώνονται με τύπους υπολογισμού. Οι τιμές μπορεί να είναι βάσει κλίμακας και ειδικού χαρακτηριστικού (πχ. μέγεθος). Οι τιμοκατάλογοι ενεργοποιούνται βάσει κανόνων ανάθεσης για πελάτη ή κατηγορία πελατών, για τύπο παραστατικού, για τρόπο πληρωμής.
Ορισμός ρόλων για κάθε οντότητα (συναλλασόμενοι, είδη ). Για παραδειγμα καθορίζεται σε ένα συναλλοσσόμενο ποιους ρόλους θα έχει στην εταιρία (πχ πελάτης και προμηθευτής και χρεώστης και πιστωτής) ώστε να υπάρχει κεντρικά η κοινή πληροφορία και να συμπληρώνονται μόνο τα επιπλλέον στοιχεία ανά ρόλο όπως ποσοστά προμήθειας, τρόποι πληρωμής κλπ.
Αν εκτός από τους πελάτες και τους προμηθευτές σας συναλλάσσεστε και με πωλητές, εισπράκτορες, υπεργολάβους, αντιπροσώπους, μπορείτε να τους καταχωρήσετε στο υποσύστημα των Ενδιάμεσων και να τους αναθέσετε ρόλο ή ρόλους. Έτσι παρέχεται η δυνατότητα σε παραστατικά αγορών, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών να κινούνται, εκτός από τις κύριες οντότητες (πελάτες, προμηθευτές) και όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτά όπως πωλητές, μεσολαβητές, πράκτορες κλπ. Το σύστημα εφόσον ορίζονται σχετικοί κανόνες υπολογισμού, μπορεί να υπολογίσει για όποιους ρόλους επιθυμείτε προμήθειες. Τέλος για τους ενδιάμεσους και τον εκάστοτε ρόλο τους θα έχετε αναλυτική οικονομική πληροφόρηση.
Ανάπτυξη πολλαπλών κατηγοριών για είδη, πελάτες, προμηθευτές, λογαριασμούς με ιεραρχική ανάπτυξη για την απεικόνιση στατιστικών πληροφοριών αναλυτικά ή συγκεντρωτικά. Οι ιεραρχικές κατηγορίες χρησιμοποιούνται και για την δημιουργία κανόνων στην εφαρμογή για θέματα όπως εμπορικές πολιτικές,τιμοκατάλογοι, τρόποι πληρωμής κλπ
Ορίστε τους κανόνες που διέπουν την εμπορική σας διαχείριση και η εφαρμογή μετά από εντολή σας, θα τους εφαρμόσει μαζικά. Έτσι οι χρήστες δεν χρειάζεται να τους θυμούνται ή να τους καταχωρούν έναν προς έναν. Για παράδειγμα θα μπορούσε να οριστεί διαφορετικό σενάριο πιστωτικού ελέγχου για κάθε κατηγορία πελατών, να οριστεί ένας τιμοκατάλογος ο οποίος θα ισχύει για μία κατηγορία ειδών και μία κατηγορία πελατών, να οριστεί συγκεκριμένη συμφωνία αποπληρωμής για κατηγορία πελατών και κατηγορία ειδών.
Σε κάθε βασική οντότητα (είδη, συναλλασσόμενους, οικονομικούς λογαρισμούς) περιλαμβάνονται μία σειρά από αθροιστές . Ο τρόπος ενημέρωσης των αθροιστών γίνεται μέσω των μεταβλητών των κινήσεων τις οποίες μπορεί να παραμετροποιήσει ο χρήστης σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιχείρησης. Οι αθροιστές συγκεντρώνουν τα αποτελέσματα από την ενημέρωση των κινήσεων σε επίπεδο ημέρας και χρησιμοποιούνται τόσο για την δημιουργία εκτυπωτικών όσο και για τον σχεδιασμό προβολών ανά οντότητα.
Αναζητήστε τα δεδομένα σας (είδη, πελάτες, προμηθευτές, πωλητές, αντιπροσώπους, λογαρισμούς) μέσω έξυπνων μηχανισμών αναζήτησης. Ορίστε ομάδες χαρακτηριστικών ειδών / πελατών / προμηθευτών / πωλητών / λογαριασμών με τύπο ημερομηνία, κείμενο, αριθμό, πίνακα τιμών. Συνδέστε το είδος / πελάτη / προμηθευτή / πωλητή / λογαριασμό με την ομάδα χαρακτηριστικών που ανήκει και καταχωρείστε τις τιμές των χαρακτηριστικών που το αφορούν. Δυνατότητα ανεύρεσης εγγραφών με βάση τις τιμές των χαρακτηριστικών μέσω έξυπνων μηχανισμών αναζήτησης.
Οι πολλαπλοί μηχανισμοί πληροφόρησης θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προχωρήσει στο τελικά ζητούμενο, που είναι η πλούσια πληροφόρηση για τη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων. To Enterprise Suite προσφέρει :
Διαδραστικά dashboards που παρέχουν πλούσια & ουσιαστική πληροφόρηση, αποτυπώνοντας κρίσιμες πληροφορίες για την πορεία και την εικόνα της επιχείρησης με άμεσο και κατανοητό τρόπο, έχοντας τη δυνατότητα πλοήγησης μέχρι την πρωτογενή πληροφορία.
Εργαλεία σχεδιασμού εκτυπώσεων (Report Generator) που δίνουν την δυνατότητα στον τελικό χρήστη να δημιουργεί τα δικά του εκτυπωτικά
Κύκλωμα Management Analytics, με πλήθος έτοιμων αναφορών, για κάθε υποσύστημα για στατιστική πληροφόρηση. Οι αναφορές αυτές μπορούν να διαμορφωθούν ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη, εύκολα από τον ίδιο. Επιπλέον εξάγονται σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων (xls, txt, bmp, html, jpg κά.). Για να κερδίσει χρόνο ο χρήστης μπορεί να εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα ασύγχρονης εκτέλεσης των αναφορών, ώστε να μην καθυστερεί η ροή των εργασιών του. Μετά την ολοκλήρωση η εφαρμογή αποθηκεύει την αναφορά και ενημερώνει τον κάθε χρήστη (μέσω alert). Πλούσια συλλογή έτοιμων στατιστικών με την μορφή OLAP Views / Grids και μέσω εξαιρετικά εύχρηστων εργαλείων, μπορείτε να δημιουργήσετε δικούς σας.
Άμεση πληροφόρηση με την εικόνα της επιχείρησης, όπου παρουσιάζεται η οικονομική εξέλιξη της επιχείρησης με οικονομικά μεγέθη που αφορούν την επιχειρηματική, εμπορική και οικονομική δραστηριότητα
Έτοιμους δείκτες απόδοσης της πορείας της επιχείρησης για την εμφάνισή τους στην επιφάνεια εργασίας του χρήστη.
Λογαριασμούς αναφοράς οι οποίοι συγκεντρώνουν στοιχεία από την λογιστική αλλά και από τους οικονομικούς λογαριασμούς για την αποτύπωση των συγκεντρωτικής πορείας όλων των εταιρειών που υπάρχουν στην εγκατάσταση. Οι λογαριασμοί αναφοράς ορίζονται από τους χρήστες σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών, όπου κάθε χρήστης μπορεί να σχεδιάσει αναφορές με δύο ειδών εργαλεία.
Εργαλείο δημιουργίας απλών reports (report generator).
Εργαλείο δημιουργίας σύνθετων reports (visual reporting) με επιπλέον δυνατότητα αισθητικών παρεμβάσεων στην εκτύπωση.