PYLON RETAIL

Γενικά

Καλύπτει με τον πλέον σύγχρονο τρόπο:                    

Επιχειρήσεις στο χώρο των τροφίµων – ποτών (mini & super market, Αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία, κλπ)
Εµπορικά καταστήµατα (ρούχων – είδη δώρων – ηλ. συσκευών, κλπ)
Πρατήρια καυσίµων
Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσίας (γυµναστήρια, κοµµωτήρια, κλπ)
Επιχειρήσεις από το χώρο της τεχνολογίας – τηλεπικοινωνίες
 
Τρόποι απόκτησης
 
Οι εφαρμογές PYLON διατίθενται σε κλασικό μοντέλο On Premise ή με ετήσια συνδρομή ενοικίασης (Rent), ενώ λειτουργούν και σε cloud περιβάλλον δίνοντάς σας έτσι την δυνατότητα να επιλέξετε την αρχική αξία επένδυσης ανάλογα με τις ανάγκες σας.

On Premise

Αγοράζετε την εφαρμογή PYLON και την ετήσια σύμβαση για τις νέες εκδόσεις (αναβαθμίσεις) και τις υπηρεσίες υποστήριξης. Η εγκατάσταση πραγματοποιείται πλήρως στις δικές σας υποδομές.

Rent

Συνδρομητικό μοντέλο χρήσης (Pay-As-You-Go) με το οποίο πληρώνετε μόνο την ετήσια συνδρομή. Η εγκατάσταση πραγματοποιείται πλήρως στις δικές σας υποδομές.
 

  

Μοναδικά Πλεονεκτήματα

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ Α.Α.Δ.Ε.

Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.

                                                  

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, pos), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει την βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.
 

 

AΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ BACK OFFICE ON-LINE

Η Online διασύνδεσή του με την back office εφαρμογή, με τη χρήση κοινών πινάκων δεδομένων, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα που παρέχει:
Ασφάλεια στις συναλλαγές αλλά και στη μεταφορά των δεδομένων.
Χαμηλό κόστος συντήρησης αφού δεν υπάρχει ανάγκη για πρόσθετο hardware κλπ.
Άμεση αμφίδρομη ενημέρωση με όλα τα υποσυστήματα του back-office. (CRM και Loyalty, Εμπορικό, Λογιστική και Μισθοδοσία, Hospitality, Restaurant)
 

ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας, όπου και κι αν βρίσκεστεκαι άμεσα θα εργαστείτε στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές-παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu και πολλά ακόμα!
 
 
 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Πολλές επιχειρήσεις λιανικής, διαθέτουν πια μικτό τρόπο λειτουργίας.

Για παράδειγμα:
Ένα πρατήριο καυσίμων, λειτουργεί ως μίνι μάρκετ και καφέ.
Ένα παραδοσιακό καφενείο πουλά τοπικά προϊόντα.
Ένα ιχθυοπωλείο προσφέρει και μαγειρεμένα ψάρια και θαλασσινά.

Το PYLON Retail, με τη καινοτομία των desktops μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες αυτές, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλάζει η οθόνη και μετατρέπεται στη μορφή που εξυπηρετεί τη κάθε μία δραστηριότητα της επιχείρησης.

 
 

ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΘΕΤΩΝ ΛΥΣΕΩΝ

Το PYLON Retail μπορεί να συνδεθεί εύκολα με πολλά περιφερειακά συστήματα και συσκευές. Επίσης, διαθέτει μία σειρά από λειτουργίες που του δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμοστεί σε διάφορους κλάδους, όπως:
Επιχείρηση στο χώρο των τροφίμων – ποτών (mini & super market, αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία κλπ). Εμπορικά καταστήματα (ρούχων – είδη δώρων – ηλ. συσκευών κλπ).
Πρατήρια καυσίμων (σύνδεση και με συστήματα εισροών-εκροών).
Επιχειρήσεις παρoχής υπηρεσίας (γυμναστήρια, κομμωτήρια κλπ).
Επιχειρήσεις από το χώρο της τεχνολογίας – τηλεπικοινωνίες κλπ.

 

ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Παρακαλώ Συμπληρώστε Την Φόρμα & Ένας Εκπρόσωπος Μας Θα Επικοινωνήσει Μαζί Σας το Συντομότερο Δυνατόν!

TOP